Saturday, December 15, 2007

嘔了 ~~

尋晚約左細佬睇戲...
我地揀左 I Am Legend ... d 戲飛剛剛星期四加左價 .. 要成65一張 ..好彩我有voucher, 可以慳返筆 :)

套戲好唔好睇 ? 一般啦.. 情節俾我想像中少 ... 只係個d 音效/氣氛營造得唔錯, 嚇到我細佬全程縮埋一邊.. 笑死我 ...

之後我地去左食峰壽司 .. d 壽司好似冇以前咁好食 同 細舊左咁.. haha

食完野之後都11點, 我地屎忽痕去bar 飲酒 .. $200 for all unlimited ...
點知 ... 原來d人酒量好細 .. 最後我一個飲左一jar半 ... =__="
本來好地地, 但一搭n車鄧多兩野就係車上面嘔 ... 嘔到成見衫都係...
跟住就訓左 ... 一到總站就唔知點解醒左...都幾勁 -,-?!
返到屋企第一件事就係衝入廁所...但唔係沖涼...係度攪住個馬筒勁嘔 ...之後隨哂d 衫褲佢 =.=

自從上次那一次之後 ... 真係好耐未試過咁樣嘔 .. 最衰都係架 n 車 = =!!

No comments: