Friday, December 7, 2007

Assignment Week

Matthew 講得一 d 都冇錯, 係 city 讀書從來都冇 revision week, 由其是讀 cs ...
差唔多每個 semester 尾既時候都係度趕功課, 往往做哂功課既時候已經是考試既開始, 真係好難令人透氣過來 ...
今個 sem 雖然我出左去 placement, 但又有 part time jobs 又讀緊 2 科, 自然時間唔多夠用 ...
開頭以為讀 2 科好小兒科 ... (平時full time 讀5 , 6 科都係咁啦 , 係咪 ?) .. 點知原來返工 + part time 讀書都幾係野 ... 就講今個禮拜我已經要交 4 份assignments ... 話多唔多, 話少唔少 ...
可惜既係撞正呢排我返工又多野做, 放工又忙, 原本打算係公司做功課既計劃實行唔到 .. 都幾慘下架.. haha
Anyway, 而家忙黎偷閒上黎寫下blog 希望可以幫我清醒下我頭腦 ... 等過埋聽日交哂功課就可以開開心心去泰國渡假囉 :)

No comments: