Monday, August 4, 2008

心理學

心理學真係一門好高深既學問..
唔好講了解第2人地... 就連自己有時都唔會自己想點.. 唔知自己係一個點樣既人..

最近呢兩個WEEK返工好忙.. 好多野做.. 亦因為咁. 我亦少左去諗野..
尋晚同一位朋友傾電話, 話我好少講我自己既野俾佢聽 .. 其實係拎住電話個陣我心入面一路數緊有幾多個人會了解我. 關心我. 數下數下.. 數到冇得數.. 我覺得一個都冇. 哈~ 我覺得真係好攪笑...
最諷刺既係我認為自己都唔了解我自己, 關心自己. 舉個例子.. 上星期做完左 CCIV 份TERM PAPER, 做完之後我重覆睇左自己既「作品」, 我會發現點解自己會寫得出呢D野.. 完全冇辦法理解 ..
我份人就係咁, 不定時我會搵返我個D一D都唔珍貴既回憶出黎「回味」, 睇下D舊相.. 睇返下自己以前寫落既日記, 睇返下自己以前整既野. 每一次我都有驚奇發現 .. 真係理解唔到自己當陣時係以一個咩心態去做個D事. 有時甚至會連自己都接受唔到.. 同我傾電話個位朋友好信星座.. 莫非呢D 就係佢所講既雙子座既性格 ?! 我自己都唔知..因為我唔睇亦都唔多信.. HAHA
對於呢D過往既事, 對於今日的處境, 我覺得自己越來越內向, 越來越自閉 ..

當我下次再睇到呢篇自己寫既BLOG個陣, 又唔知會係咩心情呢.. ?

No comments: