Monday, November 12, 2007

Confidence

Here is the result from hk.dictionary.yahoo.com:

n.
1. 自信,信心,把握[U][(+in)][+to-v][+that]
2. 信賴,信任[U][(+in)]
3. (向知心人吐露的)祕密,私房話[C]
4. 大膽;過於自信;狂妄[U]
自信呢樣野係好得意... 我覺得唔係幾隻字就可以解釋 .. 身在某些環境 又或是 與某些人一齊既時候令到我特別無自信 ... 人既心理好難捉摸, 有時候連自己都唔會知道心裡面想怎樣, 正如我不懂別人的心的那時侯一樣 .. 這幾日的感覺令我回到去從前孤身一人生活的時代 ...

緊握這張機票快慰快過我心跳 oh yeh
我信你我至少要到世界每種床褥 宿一宵
想要跟你亂碰 不用負重 不怕氣氛攤凍 
心尚未痛 關係幻化 如微風 多輕鬆 

但願日夜共你散心 別太費心 同樣也取足滿分 
但願蜜運就似散心 用這積分 來換喝不醉的香檳 
兩顆心 隨緣地等 先吸引 
就像陌生遇上至親 怎會不興奮

開心不必喜宴最怕愛好會改變 oh yeh
你我各有缺點太快滿意也許危險 不新鮮

但願日夜共你散心 別太費心同樣也取足滿分
但願蜜運就似散心 熱吻至今 同樣似未完整的初吻
留一半 多一倍動人 Now & fovever

No comments: